Kvalitets- & forbedringsprocesser

Som leder skal du sikre at medarbejderne arbejder efter standarder, certificeringer, retningslinjer, bedste faglige praksis, så kunderne eller borgerne få den tilsigtede kvalitet. Er der i virksomheden manglende ressourcer til at tage sig af det systematiske arbejde med kvalitets- og forbedringsprocesser?

 

Kvalitets- & forbedringsprocesser på abonnement

I kan som virksomhed eller organisation abonnere på opfølgningen på kvalitets- forbedringsprocesser. Jeg hjælper jer hele vejen: med at undersøge og beskrive kvaliteten og afdække forbedringsmulighederne, med at planlægge arbejdet, herunder oplæring af medarbejderne og jeg kommer ud til jer efter et kvartal og følger op på arbejdet med kvalitets- og forbedringsprocesserne.

 

Kvalitets- & forbedringsprocesser

I står selv for opfølgningen på arbejdet med kvalitets- og forbedringsprocesserne, resten kan jeg hjælpe jer med. Jeg hjælper jer hele vejen: med at undersøge og beskrive kvaliteten og afdække forbedringsmulighederne og med at planlægge arbejdet, herunder oplæring af medarbejderne.


Mine erfaringer med arbejde med kvalitets- og forbedringsprocesser spænder bredt: Jeg har afdække bedste faglige praksis og fastsætte kvalitetsmål sammen med et panel af eksperter, jeg har arbejdet med data, jeg har etableret målinger og dokumentation af kvalitet og har arbejdet med forbedringsprocesser bl.a. sammen med læger, sygeplejersker og ledelser.


Se de øvrige TMR Consult-løsninger